wtorek, 18 czerwca 2019

Malborskie Centrum Kultury i Edukacji Nova Galeria

Zaprasza na wystawę;

Sztuka naturą malowana

prace wystawiają Aurelia Sitek-Juszczak, Jerzy Juszczak

Wernisaż 26.06.2019 r. - środa, godz. 18.00 wystawa czynna do 12.07.2019 r.pon.- piąt.: 9:00-15:30, środa: 9:00-19:00 

Aurelia Sitek-Juszczak 

- Jestem sztumianką od urodzenia, z wykształcenia Ekonomistką. Malarstwo jest moją pasją od zawsze. Pierwszym sprawdzianem moich umiejętności było malowanie i sprzedawanie kartek okolicznościowych za czasów szkolnych. Z malarstwem związana jestem jak z tego wynika od najmłodszych lat, jedynie zmienia się tematyka i walory artystyczne. Zajmuję się też sztuką uliczną /murale/. Maluję olejem, trochę akwarelą ale teraz najbardziej polubiłam pastel. Moje obrazy można było oglądać w Galeriach:Elbląskiej, Malborskiej, w Dzierzgoniu i Sztumie. Moje prace znajdują się również w kolekcjach prywatnych rodziny i krewnych w kraju i za granicą. W powstałym w 2010 r. Klubie Plastyków "Paleta" pełniłam funkcję Skarbnika, obecnie jestem Prezesem Stowarzyszenia Plastyków "Paleta".
,,
Jerzy Juszczak

- Z wykształcenia jestem Energetykiem. Malarstwo jest moją pasją od dzieciństwa. Głównymi tematami jest martwa natura, kwiaty,częściowo krajobrazy. Wszystkie obrazy maluję techniką olejną. Malarstwo w moim wykonaniu można było  oglądać w Galeriach: Elbląskiej, Malborskiej, w Dzierzgoniu i Sztumie. W 1985 r. zrobiłem pracę dyplomową pt.: "Stroje Regionalne w Polsce", która w niedużym nakładzie ukazała się drukiem dla celów dydaktycznych. Moje malarstwo to zatrzymać na płótnie w stanie żywym koloryt przyrody. Moje obrazy znajdują się w zbiorach prywatnych nie tylko w Polsce ale i w Niemczech,Szwajcarii i Stanach Zjednoczonych. Jestem członkiem Stowarzyszenia Plastyków "Paleta" w Sztumie, gdzie pełnię funkcję skarbnika oraz jestem członkiem  Stowarzyszenia Marynistów Polskich w Warszawie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz