wtorek, 19 lutego 2019

„Dama z kotkiem”

Czyli wernisaż wystawy malarstwa Ewy Boguckiej Pudlis

Galeria Nova w Szpitalu Jerozolimskim

Urodziłam się w 1960 r. w Pułtusku. W latach 1975 - 2014 uczyłam się, Mieszkałam i tworzyłam w Trójmieście. Od 2015 r. mieszkam i tworzę w Elblągu. W ramach mojej edukacji plastycznej ukończyłam Liceum Sztuk Plastycznych w Gdyni Orłowie i malarstwo na obecnej ASP w Gdańsku.

Po studiach dużo ilustrowałam, aby po latach zatoczyć koło i wrócić do malarstwa sztalugowego. Gdy zaczęłam moją przygodę z ilustracją wiele tam było malarstwa, pasteli, ołówka, by z czasem coraz bardziej wchodzić w szczegół, linię i akwarelę.

Powrót do malarstwa olejnego zaowocował, że tym razem moje doświadczenia z pola ilustracji przeniosłam na płótno. 

Szczegół nad którym pochylałam się w ilustracji szuka swojego miejsca w moim malarstwie, które jest obecnie połączeniem rozmalowanych powierzchni z fragmentami niemal fotograficznymi. Na tej wystawie będą mogli Państwo zobaczyć i porównać moje światy przed i po ilustracji jak i samą ilustrację.

Serdecznie zapraszam.
Ewa Bogucka Pudlis 

Malborskie Centrum Kultury i Edukacji zaprasza na otwarcie wystawy malarstwa Ewy Boguckiej Pudlis pt. „Dama z kotkiem”, które odbędzie się w środę 27 lutego 2019 r. o godz. 18.00 w Galerii Nova w Szpitalu Jerozolimskim na ul. Armii Krajowej 68.

Wystawę będzie można oglądać do 15 marca br., od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-15.30, w środy do 19.00. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz