środa, 26 lutego 2020

"Moja ciekawość"

Wanda Wolak

wystawa prac Wandy Wolak w Nova Galeria

W malborskim obszarze artystycznym twórców, któż by nie znał?! Jest niezwykle Jej pełno. Tworzy z pasją. Nieustannie eksperymentuje twórczo, imając się różnych technik. Obserwując Jej wystawy trudno powiedzieć, że się można znudzić jakąś "constans stałością".


Zaskakuje. Czasem jak jakiś "wytwór" wpadnie w oko, zaiskrzy w neuronach oglądającego czymś niebywałym - pozostaje i za diaska nie chce z głowy wyleźć. Tak jest z twórczością Wandy, której znajomość sobie niezwykle cenię ciesząc się na kolejny wernisaż i Jej wystawę. 
BANWI

Wanda Wolak
Wanda Wolak o sobie:  Z wykształcenia jestem ekonomistką. Pasja tworzenia pojawiła się przy okazji i z każdym rokiem wciągała coraz bardziej. Przez wiele lat uczyłam się wszystkiego sama. Umiałam obserwować i próbami uzyskiwałam efekt. Życie przynosi wiele niespodzianek. Wcześniej nie myślałam, że kiedyś będę malować tak na poważnie. Spróbowałam i wiedziałam, że to jest to, co chcę robić. 

Przez te lata nauczyłam się malować różnymi technikami korzystając z różnych materiałów. Mimo, że wiele prac wyszło spod moich palców, uznałam, że człowiek uczy się przez całe życie. Aby nabrać większej pewności siebie wzięłam udział w dwuletnich warsztatach prowadzonych przez wykładowcę Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku p. Andrzeja Karmasza.
Wiem, że warto mieć w życiu jakiś cel. Należę do Stowarzyszenia Plastyków "Paleta" w Sztumie i do Stowarzyszenia Nadbałtyckiego Plastyków w Gdańsku. Maluję nie tylko w domu. Jeżdżę na różne plenery. Z radością swoimi obrazami wspieram różne fundacje. Cieszę się, że moje prace goszczą w wielu domach w kraju jak i zagranicą. Warto spełniać swoje marzenia, warto na to poświęcić swój czas, bo w zamian otrzymuje się wiele wzruszających i niezapomnianych chwil.

Malborskie Centrum Kultury i Edukacji Nova Galeria zaprasza na wernisaż malarstwa Wandy Wolak pn. "Moja Ciekawość". Wernisaż odbędzie się w środę 4 marca o godzinie 18:00 (Szpital Jerozolimski, ul. Armii Krajowej 68)

inf. Nova Galeria
fot archiwum BANWI
Podczas jednego z wernisaży "Palety". Od lewej Violetta Jankowiak, Wanda Wolak, Krzysztof Hajbowicz
(fot archiwum)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz