piątek, 24 lipca 2020

Kulisy malborskiego spotu

"Malbork to więcej niż zamek ..."

.
Na portalach miejskich i internetowej "82-200.pl" pojawił się nowy spot promujący Malbork zrealizowany przez Roberta Bychowskiego z malborskiej firmy "Spotsky". Malborczycy udostępniają je, "lajkują". Czyżby głód takich filmów, czy trafiony w dziesiątkę pomysł - napiszcie nam, co o tym spocie sądzicie. Malbork sporo ucierpiał (tak jak i inne miejscowości turystyczne) przez obostrzenia i wydane centralnie przepisy - szczególnie w branży turystycznej chociaż i w innych również. Ponosił konsekwencje rządowych, centralnych decyzji, które w części obowiązują po dziś dzień na terenie całego kraju.  




W każdą dziedzinę Malborskiego życia wkradło się pokłosie pandemicznego "piasku" sprawiając, że już nic nie jest takie same jak dawniej. Powoli zmienia, antagonizuje, złości i denerwuje wszystkich Polaków. Potrzeba wielkiej mądrości, rozwagi, by w tak trudnych czasach odnajdować i realizować to, co czasem jest niezwykle trudne. A na co jesteśmy wspólnie skazani.

Oby projekt zrealizowany wraz ze spotem był tego m.in dowodem - czego Im z serca życzymy. Was zapraszamy nie tylko do obejrzenia filmu i przeczytania informacji, a i wkrótce folderu ponoć. Zapraszamy ponadto od wczoraj funkcjonujący na wielki Jarmark przy zamku, który to w pewnym sensie rekompensuje i zastępuje dotychczasowe - cykliczne wszak jak do tej pory ... atrakcje związane z inscenizacją rokrocznego oblężenia.

Informację przekazała Katarzyna Fabiańska z urzędu miasta - przekazanej podczas cotygodniowej, czwartkowej konferencji prasowej (tzw. spotkań z mediami) "To tylko jeden z elementów kampanii, na którą Urząd Miasta Malborka jako zwycięzca konkursu Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej otrzymał dofinansowanie w wysokości 20 tys. zł" -  Wysłała również informację i zdjęcia do lokalnych mediów, którą poniżej cytujemy w całości i udostępniamy link do galerii zdjęć z końcowej realizacji tego przedsięwzięcia.  

tekst oryginalny


"Malbork to jeden z najważniejszych turystycznych punktów na Pomorzu. Magnesem przyciągającym odwiedzających jest z pewnością Muzeum Zamkowe, ale miasto ma do zaoferowania dużo więcej, dlatego nowa kampania promocyjna nosi hasło “MALBORK TO WIĘCEJ NIŻ ZAMEK I KRZYŻACY”.

Na realizację tej kampanii miasto jako zwycięzca konkursu Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej na wsparcie działań promocyjnych otrzymało dofinansowanie w wysokości 20.000 zł.

Jednym z elementów akcji było stworzenie krótkiego filmu promocyjnego, który pokazuje największe atrakcje Malborka a jednocześnie zachęca do pozostania tu na dłużej. Nowy spot to krótkie historie pobytu młodzieży, seniorów i rodziny. W rolę turystów wcielili się jako wolontariusze mieszkańcy naszego miasta i osoby w nim działające.


- Jestem przekonana, że do Malborka warto przyjechać na dłużej niż tylko na jeden dzień. Mam nadzieję, że nowy film promocyjny zachęci turystów do skorzystania z innych atrakcji niż tylko zamek, który jest niewątpliwie naszą perełką i głównym punktem przyciągającym odwiedzających. Ale Malbork ma do zaoferowania dużo więcej, zarówno dla osób młodych, jak i rodzin oraz seniorów. Chciałam serdecznie podziękować wszystkim, którzy zgodziły się zupełnie bezinteresownie wziąć udział w kilkudniowych nagraniach. Cieszę się, że im również zależy na promocji naszego miasta. To pokazuje, jaki potencjał mamy w Malborku. Skoro im się podoba, na pewno spodoba się również turystom – dziękuje Katarzyna Mowińska, Naczelnik Wydziału Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą.


Nowy spot promocyjny został zrealizowany przez Roberta Bychowskiego z malborskiej firmy Spotsky.

Film to nie jedyne działania w ramach nowej kampanii, w której oferta pobytowa promowana będzie przez publikacje drukowane, innowacyjne działania w blogosferze, mediach społecznościowych i w Internecie. Najważniejszym elementem będzie wydanie przewodnika turystycznego pt. „Ruszaj w drogę na Malbork i Żuławy” autorstwa Kasi i Macieja Marczewskich z Fundacji Ruszaj w Drogę! - doświadczonych autorów przewodników, którzy każdego roku pomagają milionowi turystów w zaplanowaniu udanych wycieczek po Polsce."


przesłała Katarzyna Fabiańska 
UM Malbork

link do tekstu zamieszczonego w portalu miejskim 82-200.p oraz tamże znajdziecie więcej zdjęć mających ilustrować nagrywanie spotu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz