piątek, 17 stycznia 2020

Wpisz się do miejskiego kalendarza imprez

Zadbaj o reklamę tego, co robisz dla społeczności Malborka

.
Gdzie tkwi szkopuł ... gdy coś nie wyjdzie z frekwencją lub nie Wiesz co się wokół ciebie dzieje w najbliższym czasie? Winy w tym bezpośrednio nijakiej nie ma bezpośrednio, ale ... wygłaszanie takich (jak poniżej przytoczone) opinii jest trochę jak jakaś "kompletnie dojechana" mantra. 


"A w tym Malborku nic się nie dzieje", "No mało ludzi coś przyszło ... Malborczycy chyba nie są zainteresowani tą formą ..." - to bardzo typowe konstatacje organizatorów imprez, eventów, spotkań, itp. Od chociażby, kiedy nie dopisze frekwencja a te początkowe zdanie to częsta opinia osób niekoniecznie mocno zorientowanych w czasie i przestrzeni Malborka. 

Środowiska czymś zainteresowane często popełniają sakramentalny błąd - sądząc, że jeśli  oni wiedzą to wszak muszą wiedzieć wszyscy z nimi współpracujący z nimi, kibicujący ich działaniom, etc. Ot wystarczy wrzucić na Facebooka "wydarzenie" i już jest - "cały świat wie!". Cóż, niekoniecznie i wcale tak nie musi być. 

Bo przy takim natłoku informacji ani Facebook, ani kilkanaście plakatów, kilka linijek informacyjnych wierszy w papierowych gazetach czy portalach internetowych, w lokalnym rozgłośni radiowej - nie załatwia wszystkiego z niesieniem informacji w przestrzeń Malborka. Wszystko wspomniane razem, a i dodatkowo ogłoszenia "niejako z ambony" w informacjach przekazywanych przez księży po zakończeniu nabożeństw, czy w szkołach kartki dla rodziców, nawet bębenek i tuba oraz pchany wózek po ulicach miasta z reklamą wydarzenia niewiele więcej zdziała. Ot mamy dosyć informacji, które bombardując nas codziennie, nasz mózg nie jest w stanie tak do końca przyjmować. Dopiero "zmasowane" działania (media, plakaty, happeningi, i niekoniecznie tylko te, do których jesteśmy przyzwyczajeni i nam się wydaje, że powinny wystarczyć - powodują, że człek zakoduje zaproszenie, informację i mu nie wyleci z głowy wiedza o niej  po paru minutach. 

Każdy sposób jest dobry, byle był z taktem i w dobrym tonie. 

Dlatego miedzy innymi aby zapobiec i wesprzeć organizacje, stowarzyszenia, instytucje - "Wydział Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą zwraca się do organizatorów malborskich imprez z prośbą o dostarczenie informacji na ich temat. Znajdą się one w nowym wydaniu miejskiego kalendarza imprez.

Informacja o imprezie powinna zawierać datę wydarzenia, godzinę, jego krótki opis, miejsce oraz nazwę organizatora wydarzenia. W przypadku, gdyby zgłaszający dołączał do informacji również zdjęcia, powinny być one opisane i zawierać informację o tym, kto jest ich autorem.

Materiały można nadsyłać do 31 stycznia 2020 roku na adres e-mail promocja@visitmalbork.pl. Materiały można również dostarczyć do Wydziału Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą do Urzędu Miasta (III piętro, pokój 3" 

Tak podaje magistrat i rozsyła tą wiadomość i stara się rozpowszechnić. Co właśnie wzmacniamy i rozpowszechniamy. By łatwiej było wiedzieć w przyszłości co, gdzie i kiedy się dzieje. Oraz by publiczność, słuchacze, widzowie i "imprezobiorcy" po prostu dopisywali swoją frekwencją. 
ABAH

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz